jakość powietrza dofinansowanie fundusz
Opublikowano 05 listopada 2024

Obwieszczenie o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Gminy Miejska Górka

Obwieszczenie o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Gminy Miejska Górka - zdjęcie

OBWIESZCZENIE

o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Gminy Miejska Górka.

 

Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) zawiadamiam:

·     o podjęciu przez Radę Miejską w Miejskiej Górce uchwały Nr IV/33/24 z dnia 12 lipca 2024 roku

w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Miejska Górka;

·     o przystąpieniu do procedury sporządzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu planu ogólnego Gminy Miejska Górka.

Z dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Miejskiej Górce,   63-910 Miejska Górka, ul. Rynek 33.

Wnioski i uwagi w przedmiotowej sprawie zainteresowani mogą wnosić w formie pisemnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Miejskiej Górce, 63-910 Miejska Górka, ul. Rynek 33 lub elektronicznej

– za pomocą poczty elektronicznej na adres: urzad@miejska-gorka.pl

– albo za pomocą  platformy ePUAP, w terminie do dnia 06.12.2024 r.

Wnioski należy składać za pomocą formularza „pisma dotyczącego aktu planowania  przestrzennego” ustalonego rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz.U. z 2023 r. poz. 2509), dostępnego na stronie BIP Gminy Miejska Górka: https://bip.miejska-gorka.pl/pl/791/1558/zalaczniki-do-pobrania.html lub w Urzędzie Miejskim
w Miejskiej Górce, 63-910 Miejska Górka, ul. Rynek 33.

Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko albo nazwę wnioskodawcy oraz adres  zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem.

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Miejskiej Górki.

 

/-/ Burmistrz Miejskiej Górki

 

 

Administrator danych osobowych - Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miejskiej Górki. Można  się z nami kontaktować w następujący sposób: listownie: Urząd Miejski w Miejskiej Górce, ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka, przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie www.miejska-gorka.pl, telefonicznie: 65 5474507. Inspektor ochrony danych - Możecie się Państwo kontaktować również z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem
e-mail: iod@comp-net.pl. Cele i podstawy przetwarzania Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu realizacji zadań zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130). Następnie Państwa dane będziemy przetwarzać w celu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Odbiorcy danych osobowych Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz inne podmioty z którymi administrator posiada stosowne zapisy o powierzeniu danych. Okres przechowywania danych – Będziemy przechowywać Państwa dane przez czas realizacji zadań administratora wskazanych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, a następnie - zgodnie z obowiązującą u administratora Instrukcją kancelaryjną oraz przepisami o archiwizacji dokumentów. Prawa osób, których dane dotyczą. Zgodnie z przepisami prawa przysługuje Państwu: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; prawo do ograniczenia przetwarzania danych; prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Informacja o wymogu podania danych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkiem wynikającym z Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130).