Terminale płatnicze w Urzędzie Miejskim w Miejskiej Górce
W Urzędzie Miejskim w Miejskiej Górce można dokonać płatności kartą płatniczą w technologii tradycyjnej (stykowej) oraz zbliżeniowej, a dodatkowo płatności można również dokonywać telefonem przy użyciu aplikacji WebPOS Paybynet.
W listopadzie 2021 r. w urzędzie zostały zainstalowane dwa dodatkowe terminale płatnicze. Dzięki nim można korzystać z bezpłatnego, bezgotówkowego płacenia za czynności administracyjne. Klienci urzędu korzystający z terminali nie ponoszą kosztów operacyjnych, a bezgotówkowe transakcje znacznie ułatwiają komfort realizacji płatności związanych np. z wydawaniem stosownych dokumentów.
Do tej pory klienci urzędu mogli korzystać z terminalu znajdującego się na parterze budynku, w biurze nr 3 (Podatki).
Nowe terminale znajdują się w biurach:
nr 17 (Wydział Komunalny, I piętro)
nr 10 (Urząd Stanu Cywilnego, parter)
Możliwość dokonywania płatności bezgotówkowych w naszym urzędzie jest odpowiedzią na oczekiwania klientów. Mamy nadzieję, że przyjmowanie opłat w formie bezgotówkowej będzie dla Państwa wygodne, zaoszczędzi czas, zwiększy bezpieczeństwo transakcji, a dla urzędu przełoży się na usprawnienie prac całej instytucji.