Wsparcie w rozwoju cyfrowym instytucji samorządowych oraz zwiększenie cyberbezpieczeństwa.
Nazwa projektu: „Cyfrowa Gmina” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.
Cel projektu: wsparcie w rozwoju cyfrowym instytucji samorządowych oraz zwiększenie cyberbezpieczeństwa. Projekt obejmuje przeprowadzenie obligatoryjnego audytu z zakresu cyberbezpieczeństwa, a także podniesienie cyberbezpieczeństwa samorządowych systemów informatycznych poprzez modernizację i zakupy sprzętu IT.
Wartość projektu: 276 989,00 zł
Otrzymane środki finansowe zostaną przeznaczone na diagnozę cyberbezpieczeństwa oraz zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz zabezpieczeń systemu informatycznego, a także na zakup i wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów w Urzędzie Miejskim w Miejskiej Górce.
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID - 19